Joshua (dragonguyver) wrote in spadortch,
Joshua
dragonguyver
spadortch

more trailers.

Lord of War
oh yeah, Nick Cage. Sweet. Looks very funny, and with a slick supporting cast.
8/10

An Unfinished Life
J-Lo completely sucks, but this movie might be okay.
7/10

Thumbsucker
appears to be very good. Great cast, and a compelling trailer. We'll see.
8.5/10

Do I need to tell you that Disney has completely gone to hell? Everthing except Pixar works blow asschunks. I don't think I need to tell you that Chicken Little and Valiant are absolute trash, not even worth linking.

Ice Age 2
looks cute, and might be okay. The first one was alright, although a little too simillar to Monsters, Inc for my taste.
6/10

Cars
I'm also having serious doubts about this one. The animation is of course amazing, but that ain't everything. Pixar seems obsessed with anthropomophising any damn thing they can. Next it will be a movie about talking and walking computers or books or some goddamn thing.
6/10

Wallace and Grommit!
Woo hooo! I'm not sure, however, how well it will translate into a full-length feature. We'll see.
8/10

Cry_Wolf
Holy crap! Looks like it won't completely suck ass! Well, the use of AIM gives me a boner, anyway. Who wants to lay money that Jon Bon Jovi plays the killer? hahaha. Anyway, perhaps this will be good!
8/10
Tags: movies, trailers
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 0 comments